2009. január 2., péntek

Első adás - műsor szerkezete

Elérkezettnek látom az időt arra, hogy röviden és lényegretörően beszéljek a műsor szerkezetéről, melyet majd amúgy is nagy rugalmassággal fogok kezelni. Rendszerint ismeretetni fogom az aktuális adás címszavait majd az adás felvezetése következik, melybe beleszövöm friss gondolataimat. Harmadik műsorpontként mindig arról fogok beszélni, hogy mire tanított az Úr vagy milyen arcát ismerhettem meg, ennek a műsorpontnak Gondolatok a Szép Szeretetről címet adtam. A műsor ideje alatt rendszerint egy zeneszerző műveit fogjuk együtt hallgatni. Természetesen szándékosan döntöttem így, és azt is elmondom, hogy miért. Jelenleg az Egyesült Államokban dolgozom a keresztény előadóművészek közösségében, társulatában, szolgálatában, szervezetében... nem is tudom melyik a legtalálóbb magyar szó .... a lényeg, hogy ennek a szervezetnek az elnöke Dr. Patrick Kavanaugh írt egy könyvet a híres zeneszerzők hitéletéről, és úgy gondoltam, hogy nekünk keresztényeknek igencsak izgalmas tudni azt, hogy mi vagy ki rejtőzik remekműveik mögött. Ebben az adásban Bethoveen-el kezdünk, egyszerűen csak azért, mert Ő az én kedvencem. Tudom, hogy a kronológia ajánlott lenne, de mivel már leszögeztük, hogy ez nem ismeretterjesztő adás ezért szabadnak éreztem magam ebben a döntésben. Ezt a műsorpontot Művészek tanúságtétele címmel láttam el.
Mit mond a Szentírás a művészetről? Az egyik legfontosabb műsorpont címe, és úgy gondolom, hogy ez magáért beszél.
Minden adásban egy híres emberek segítségével kísérletet teszünk arra. Hogy meragadjuk a művészet lényegét. A műsorpont címe: Művészek a művészetről.
A Zárógondolatok előtt verssel vagy mesével kedveskedem majd minden alkalommal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése